שבוע החלל

פעילויות  >  תכניות ואירועים מיוחדים  >  שבוע החלל

"ערב מעולם אחר" במסגרת שבוע החלל הישראלי  2017,  במרכז נוער שוחר מדע

זאת השנה הרביעית בה מרכז נוער שוחר מדע ע"ש מאירהוף, מקיים פעילות לקהל הרחב במסגרת אירועי "שבוע החלל הישראלי". הפעילות מתקיימת ביוזמת משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל וסוכנות החלל הישראלית. אירועי שבוע החלל נערכים בכל הארץ בסוף חודש ינואר- תחילת פברואר, בסמוך למועד התרסקותה של המעבורת 'קולומביה' (בשנת 2003), שעל סיפונה אל"מ אילן רמון, האסטרונאוט הישראלי הראשון ותכליתם חיזוק הקשר של ילדים ונוער לתחום מדעי החלל.

רוצים להכין כוכב שביט אישי, ללמוד כיצד בונים בית על כוכבים רחוקים ולהתנסות באוריגמי חלל?

 

נוער שוחר מדע ירושלים בשיתוף סוכנות החלל הישראלית מזמינים אתכם לערב 'מעולם אחר' של סדנאות, הרצאות, סרטים ופעילות מדעית. ההרצאות יועברו על ידי מיטב המרצים מהאוניברסיטה העברית, תוך מתן דגש על המחשת עקרונות מדעיים בחקר החלל. 

במסגרת הסדנאות תוכלו לבנות דגמים, לבקר בפלנטריום, לצפות בכוכבים ולהתנסות בפעילויות נוספות שיחשפו אתכם לתחומים מרתקים בחיי היום יום בחלל .

למבקרי האירוע יחולק (עד גמר המלאי) גיליון חלל מיוחד של כתב העת גלילאו צעיר, בחסות סוכנות החלל הישראלית, בו תוכלו לקרוא על הדברים המרגשים שאירעו ב- 2016 בתחום החלל, על החליפה הכבדה והיקרה בעולם, הלא היא חליפת חלל, על היוזמות הנועזות שיביאו את האנושות למאדים ועל ישראלי אחד שכבר ביקר שם (טוב, רק בכאילו).

פרטים נוספים

  • עבור מי: הקהל הרחב
  • מתי: 29.1.2017, 16:30 - 22:00
  • איפה: מרכז נוער שוחר מדע ע"ש מאירהוף, קמפוס אדמונד י' ספרא, גבעת רם, ירושלים 9190401
  • דרכי הגעה: מתחנה מרכזית לגבעת רם: קווי אגד: 14, 68, 35; ממרכז העיר לגבעת רם: קווי אגד: 9, 7
  • הרשמה ועלות: הכניסה חופשית וללא הרשמה מראש

 

לתוכנייה